El personal del sector públic, inclosos els alts càrrecs i directius, que van deixar de percebre de forma efectiva durant els exercicis 2013 i 2014 la quantia equivalent a l’import d’una paga extraordinària, paga addicional del complement específic o equivalent, percebrà –pel que fa a l’exercici 2014 – durant el darrer trimestre de l’exercici 2021 la recuperació parcial de l’import que va deixar de percebre en aplicació d’aquesta mesura de reducció retributiva.
AQUÍ VA DIRIGIT
Al personal que ha deixat de prestar serveis, per extinció de la relació de serveis, per haver passat a altres situacions administratives o per canvi de destinació al sector públic o a d’altres administracions, i que hagi modificat les seves dades bancàries.
En cas de defunció de la persona amb dret a l’abonament de les quanties corresponents, als hereus conforme a les normes del dret civil, amb el benentès que no caldrà sol·licitar l’abonament ni acreditar novament la condició d’hereu si ja es van percebre devolucions corresponents a la paga extraordinària de 2012 i/o 2013.
QUÈ NECESSITEU FER?
