Convocatòria de concurs de canvi de destinació per a la provisió de llocs de treball de personal laboral fix de les categories professionals d’educador/a d’educació especial (C1) i d’integrador/a social (C1), del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya 

Resolució EDF/1896/2025, de 20 de maig, de convocatòria de concurs de canvi de destinació per a la provisió de llocs de treball de personal laboral fix de les categories professionals d’educador/a d’educació especial (C1) i d’integrador/a social (C1), del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya (convocatòria núm. LEN/004/2025).

Presentació i formalització de les sol·licituds

La sol·licitud per participar en el concurs s’ha de presentar exclusivament per via telemàtica, mitjançant la part privada del portal de l’empleat públic (ATRI), a l’apartat Mobilitat > Concursos de canvi de destinació. Personal laboral > Participació, i dins del termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà que es publiqui aquesta Resolució al DOGC.

El personal laboral fix en situació d’excedència o que no disposi de les credencials necessàries per accedir al portal ATRI ha de sol·licitar-les a la unitat de recursos humans del l’últim departament on va prestar serveis.

Feu un comentari