HE APROVAT OPOSICIONS I ARA QUE?

1º Si ets personal seleccionat en el concurs oposició ordinari, pots presentar una nova sol·licitud 

Si has enviat abans una sol·licitud com a interí, has de tornar a enviar una sol·licitud com a opositor, ja que la sol·licitud anterior queda anul·lada.

Horari de l’aplicació per presentar la sol·licitud

De dilluns a divendres: de 8 a 23 hores.
Dissabte i diumenge: de 9 a 21 hores.

(Avís: El primer dia en què s’obre el termini, l’aplicació per presentar sol·licituds estarà disponible a partir de les 9 hores.)

Presenta la sol·licitud

2, Presentació de documentació de les persones seleccionades

Publicat al DOGC Resolució EDF/2037/2026 Llistes úniques concurs oposició docent Es disposarà de 20 dies per presentar la documentació:

A partir 26 de Jjuny de 2026 si constes com a persona seleccionada a la Resolució publicada al DOGC Resolució EDF/2037/2026 has de presentar el document amb les declaracions responsables.

L’enllaç al tràmit únicament estarà actiu en el termini indicat i és necessari que disposis de signatura digital vàlida.

Les persones seleccionades que en el termini indicat no presentin telemàticament les declaracions responsables, o quan es comprovi que els manca algun dels requisits de participació, no poden ser nomenades funcionàries de carrera i queden sense efectes les seves actuacions en el procediment selectiu, sens perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer per falsedat.

GUIA PRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ PERSONES SELECCIONADES

Presenta la documentació

Feu un comentari